.

Madonna MILF szerepben

 2010.07.09. 06:48 Szerző: Vespanna

Ismét a Dolce e Gabbananak dobja pózba magát a divatház 2010-es őszi/téli kollekciójának reklámozása végett Madonna. Öröm, hogy a díva elhagyta a Louis Vuittont, ahol szerintem Photoshop-túladagolását és viszbabává varázsolását ő maga is nehezményezte. Ehhez képest a Dolce kampányban - immár másodszor - nagyon is élő, izig-vérig olasz nő. A képek fiktív családi körben ábrázolják, MILF szerepkörben. A mozdulatok a képek, a fények, a beállítások, a gesztusok olaszabbak már nem is lehetnének. Madonna tökéletes választás volt. A szereppel visszanyúlik a gyökerekhez, talán ezért is tud ennyire hiteles lenni.

Címkék: e madonna dolce gabbana 2010 fall/winter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TemplarOmega (törölt) 2010.07.09. 15:10:27

Rühhellem Madonnát, de ez most sikerült.
LV borzalom volt.

juc 2010.07.13. 17:01:12

szerintem a LV inkább a divatipar paródiája, és ez a szánalmas. ott nyilvánvaló, hogy öreg és szétfotosoppolták, de itt egyszerűen fiatalnak akar látszani. én óriás madonna-fan vagyok/voltam, de nem bírom, ha valaki képtelen elfogadni az időt. (majd szóljatok rám, ha hagyom magam kivasalni a d&g kampányomban húsz év múlva, jó?)
süti beállítások módosítása