.

Így szüreteld a spagettit!

 2010.04.14. 09:14 Szerző: Vespanna

Ha az időjárás folyamatosan megviccel minket, hadd vegyünk át egy ápilis 1-i tréfát kis késéssel, így április 14-én a BBC-től, amely egy spagetti szüretet modellez. Az a két hét csúszás ahoz képest nem olyan sok, hogy a tréfájuk 1957-ben kelt. A derék átverős tévések komoly híradótudósítást készítettek arról, hogy a különösen enyhe telet követő tavaszon bőséges spagettitermés örvendeztette meg a helyieket Svájcban, Ticinoban, közel az olasz határhoz.

Mondjuk a rekeszizmaim nem készültek ki a nevetéstől, cserébe el vagyok képedve, hogy emberek vették a fáradtságot, hogy spagettivel akkurátusan feldíszítsék a fákat. A BBC-hez a hiszékeny britek részéről számos hívás futott be, hogyan lehet szert tenni ilyen fára. A diplomatikus válasz az volt, egy csomag spagettit csíráztatás céljából paradicsomszószos konzervbe kell állítani, remélve a legjobbakat. Az ominózus videó a spagettiszüretről alább.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaspite 2010.04.14. 14:56:29

Kis hazánkban meg tarhonyabokrok vannak...

Egyszer egy vidéki lányt vertem át ezzel, addig-addig kérdezgettem rá a háztáji tarhonyabokraikra, amíg bogarat nem ültettem a fülébe. Hazament Zalába és _megkérdezte_ az anyját, hogy van-e nekik... Az anyja úgy kiröhögte, hogy Pestig felhallatszott a visszhangja... Amit én a legközelebbi találkozásunkkor kaptam!

:-)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.04.14. 19:24:20

Hatalmas.:)

@Almaspite: mondjuk, nem meglepő, a mai kölkök már bizton állítják, hogy a tehén igazi színe lila, mint a csokispapíron...
süti beállítások módosítása